hari yg amat bz

semalam 29/11/08 adalah hari yg amat meletihkan & bz semenjak aku menjadi penganggur terhormat ni. fuhhhh...awal pagi mak dah gerak bgn, ayah ajak kuar g bekpes. jauh tu g bekpes...kat tg lumpur! hehehe

kami rushing ke sana sini. g bekpes, g beli mesin rumput & g pasar. pakcik & makcik & family mertua dia dtg cuti2 mesia kat kuantan. aku pun ikut bz sama mak kat dapur (wat la pape yg patut) hehehe

ptg tu, kami g cerating. walau ujan gerimis, besh sesgt! aku dah lama tak g pantai even dok dekat ngan pantai. aku main2 air je ngan adik... nnt aku upload pix kami2 d tepian pantai cerating...

owh aku kena bersiap2 dah neh. pagi ni nak bwk depa2 g bekpes plak kat tg api...

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009