mari selamatkan anak gajah

hari ni geng Wonderpets - Linny, Tuck & Mingming berjaya menyelamatkan anak gajah yg tersangkut kat lumpur. aku pun tak faham camne hidung anak gajah tu (belalai aite) blh tersekat kat dlm lumpur tu...btw, depa mendapatkan bantuan sang badak utk pijak jongkang-jongkit yg digunakan nak umpil-kua belalai anak gajah tu...hehehe...

- lagu yg sempat aku dgr td -
Wonderpets... Wonderpets dah berjaya...
Menyelamatkan anak gajah yg kesusahan...
Kami tak besar dan kami tak kuat...
Bila bekerjasama sume jadi mudah...
Yeay... Wonderpets... yeay!!


rupa anak gajah yg diselamatkan...cumey kan?

4 Comments:

Anonymous said...

kelako citer ni..
tp x jumpe laks yg versi melayu nyer
yg omputeh nmpk ler...
org2 tue pown lyn tgk kan?

queen

♥♥relyza♥♥ said...

queen, kat TV9 tiap hari pukul 2.30ptg. versi melayu tu...
jom! esok kita tgk sesama...
masa bdk2 takde cite wonderpets neh...dah tua baru ada. layankan aje
ekekek

Anonymous said...

lorr....tadi keww..??
mnggu depan ler plak
tp, mnggu depan nk balik kg..
malu laks bebudak tgk nnt...huhu


queen

♥♥relyza♥♥ said...

queen: dah start tgk wonderpets tak??

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009