aktiviti: mari membaca

punya aku buhsan kat umah. aku surf tenet, mkn, tgk tv, tido. tu la keje aku berulang2 kali sampe aku buhsan sebegini ehehehe kadang2 je aku g berkebun. rumput dah selerak sgt, nak berkebun pun takde mood tau...

2-hari neh aku pulun baca kisah antu uitm kat cari.com.my. pergh...terasa arr gak keseraman-nye. bleh plak tu sambil baca membayangkan plak...ampesh!!!

nnt aku share sket cite yg ada kat sini. pembaca blog aku jgn plak takut tau...saje nak update2 kasi meriah blog neh

hehehe

3 Comments:

Anonymous said...

hai macam2 la cete dia nie...

Anonymous said...

from missayeen--



wah wahw ah ini ke rupemu relyza!!!

♥♥relyza♥♥ said...

misayeen: aiseh....kantoi plak rupaku yg jelita neh
ekekeke

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009