dinner kat umah kak long-18oct

malam tadi gi umah kak long kat Pinggiran Subang Jaya. kak long ada wat makan² sket. atuk, ibu, cima, ayu & boan pun ada. aku follow aje makteh & pakteh. g pun, dah lama tak jupe mira, kakak & abg long...

btw, kak long neh kakak makteh aku. tp dah terbiasa bahasa kan diri as "kak long" instead of "mak long". yer ler, pangkat dia ngan aku ni cam anak ngan mak la kan kan...cam aku ngan makteh aku


ni la anak2 kak long & ayah yuci: kakak, mira, bang long

memula sampai tu, aku terus dok kaco mira makan. bkn main ayu lagi anak dara kak long yg kecik tu. duduk bersimpuh sambil makan nasi + ayam & dengan jayanya dia menyelerakkan makanan tu. sampe dlm baju dia nasi tu masuk tau.

kak long masak macam². aku makan ayam kampung masak lemak. sedap + tak pedas. cam tau2 je aku neh tak leh kepedasan. fav buah aku pun ada iaitu BETIK!!!

kami lepak till 12am arr sebab tgk cerekarama kat TV3, Kehangatan Lantana, sampai habis. jarang aku layan cerekarama tau. mantap arr cite tu. byk beri pengajaran pd suami isteri. Aku tertanya² apa makna lantana tu. balik aje umah, aku ON laptop & search makna lantana. lor....rupanya lantana tu nama kepada bunga tahi ayam. nama komersial gitu. mmg buley wat jual la. ihiksss

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009